Ranking Społeczny - bez WAS nie ma NAS...
Działania klubu opierają się o zaangażowanie i pomoc jego członków. Dzięki ludziom którzy zdecydowali się poświęcić trochę czasu lub wsparli klub finansowo, możemy dla Was organizować zawody wędkarskie, prelekcje, szkolić młodzież oraz organizować inne ciekawe inicjatywy.
Na tej stronie (aktualizowanej na bieżąco) będziemy sukcesywnie i skrupulatnie wypisywać nazwiska osób, które w jakikolwiek sposób przyczynili się do rozwoju klubu. Ten swoisty ranking dobroci jest prowadzony od 2020 roku - czyli od czasu gdy klub Władek TEAM przekształcił się w Stowarzyszenie i uzyskał osobowość prawną.
Z góry dziękujemy wszystkim którzy zdecydowali się wesprzeć działania klubu. Na corocznym Walnym Zebraniu postaramy się choć w niewielkim stopniu odwdzięczyć się Wam. Pozdrawiamy i do zobaczenia nad wodą. Zarząd Sportowego Klubu Wędarstwa Morskego Władek TEAM
Ranking Społeczny 2020
TRANSFORMACJA KLUBU
Zmiana formy działalności klubu z "prywatnego" na Stowarzyszenie to setki godzin poświęconych na przygotowanie odpowiednich druków, zmianę treści na stronie klubowej i jej przerobienie pod nowy byt itp. Poniżej umieściliśmy listę prac wykonanych społecznie na rzecz klubu wraz z nazwiskami osób które poświęcając swój czas przyczyniły się by transformacja przebiegła sprawnie.
- Jacek Frączek - przygotowanie nowego Statutu, opracowanie uchwał, poprowadzenie Walnego Zebrania Założycielskiego, opracowanie protokołu z Zebrania Założycielskiego, przygotowanie dokumentacji wymaganej do rejestracji Stowarzyszenia, rejestracja Stowarzyszenia (dwukrotny wyjazd do Starostwa), przygotowanie pisma do UM Władysławowo o rejestrację klubu, złożenie dokumentów w US Puck dotyczących uzyskania NIP, Inicjator rankingu "Ryba Roku" oraz opracowanie regulaminu i prowadzenie rankingu
- Renata Dworakowska - tworzenie wniosków o rejestrację klubu, NIP, REGON)
- Michał Ceszke - wprowadzenie zmian na klubowej stronie, dodanie nowych działów + edycja istniejących w tym działu Statut, Zarząd, Ranking Główny oraz 4 dodatkowe rankingi, Q&A + zmiana niebieskiego menu itp. Druk materiałów informacyjnych (Deklaracje, Statut, list od Zarządu) oraz zaadresowanie i wysłanie 140 listów do Zawodników Władek TEAM. Opracowanie loga oraz podmiana starych logosów w na wladek.pl na nowe
- Jarek Rusak - uzupełnienie strony z zawodami na rok 2020, odświerzenie kilkunastu stron
- Michał Okiński - prace związane z rejestracją konta klubowego,
- Maciej Kamiński - rejestracja konta klubowego, zakup pieczątek,
- Grzegorz Turski - załatwienie pozwolenia i miejsca w porcie na klubowy namiot, ufundowanie nagrody 1000 zł za sandacza powyżej 6 kg
- Renata Dworakowska - tworzenie i wstawianie postów dotyczących zawodów na stronę "Wędkarstwo Morskie Władek TEAM", przygotowanie bigosu, przygotowanie nowych miar, pomoc w zorganizowaniu miejsca na biuro i klubową kuchnię, zapisywanie zawodników i wydawanie kart startowych
- Grzegorz Murzynkowski - ugotowanie zupy, prace porządkowe, zakup łyżek i kubków, przywiezienie nagłośnienia, sędziowanie
- Maciej Kamiński - znalezienie dostawcy i zamówienie przepięknych statuetek (nagrody za pierwsze 3 miejsca), organizacja miejsca zawodów, pozyskanie sponsorów nagród do loterii fantowej."ZGRED" główki spinningowe; rozpowszechnianie informacji o zwodach na portalach społecznościowych i obsługa postów; udostępnienie busa do transportu i biura zawodów; zakup przygotowanie i montaż nowych lamp oświetleniowych; organizacja biura i kuchni zawodów; przygotowanie nowych miar na zawody; zakup i przygotowanie kamizelek sędziowskich, oznaczeń zawodników i ryb; przygotowanie i wydawanie bigosu oraz ciasta; funkcja sędziego głównego; koordynacja działań na różnych płaszczyznach związanych z zawodami; "darowizna" Drukarka Laserowa; ufundowanie nagród do loterii oraz ich przygotowanie; prace porządkowe po zakończonych zawodach
- Grzegorz Okonek - załatwienie sponsora na pieczywo oraz transport pieczywa na miejsce zawodów, ufundowanie nagród pocieszenia, pomoc przy organizacji stanowiska głównego (namiot), prace porządkowe, zakup i dostarczenie misek i kubków.
- Jarek Rusak - opracowanie regulaminu zawodów
- Michał Okiński - prace porządkowe, pobieranie składki członkowskiej oraz wpisowego na zawody, sędziowanie
- Michał Ceszke - stworzenie plakatu zawodów, reklama w MorskiejTV, przygotowanie i druk kart startowych oraz dyplomów, stworzenie filmu/relacji z przebiegu zawodów - link: https://www.youtube.com/watch?v=by3otU9fudY
- Julian Matusiewicz - sędziowanie
- Leszek Płomień - prace porządkowe, załadunek i rozładunek wraz z transportem sprzętu (namiot, kuchnia)
- Krzysztof Nadolski - sędziowanie
- Arkadiusz Doppke - sędziowanie
- Jacek Frączek - pomoc w przygotowaniu biura zawodów, wydawanie ciepłych posiłków, sędziowanie, pomoc przy obliczniau wyników, prace porządkowe
Akcja "Koronawirus" - środki ochrony dla szpitala w Pucku
- Jacek Frączek - pomysłodawca inicjatywy, kontakt ze Strażą Miejską, rozpakowanie i naklejenie klubowych naklejek na paczkach, przekazanie darowizny Straży Miejskiej
- Renata Dworakowska - pozyskanie sponsora, koordynacja zakupu i wysyłki
- Maciej Kamiński - wybór instytucji której przekażemy pomoc, ustalenie procedury odbioru, koordynacja przekazania darowizny z Burmistrzem Władysławowa
Akcja "Nagrody" - pozyskiwanie nagród os sponsorów lub zakup po atrakcyjnych cenach (na zawody oraz POS)
- Jacek Frączek - pomysłodawca inicjatywy zakupu nagród po bardzo atrakcyjnych cenach (zysk klubu około 1200-1400 zł), doprowadzenie sprawy do finału