Oferta miesiąca

Julia

Bohaterów Kaszubskich 8 Władysławowo 17117

DODAJ DO ULUBIONYCH aby stworzyć własną listę najlepszych obiektów!
40 zł - 60 zł os.

Villa Alex

Ogrodowa 6 Władysławowo 18303

DODAJ DO ULUBIONYCH aby stworzyć własną listę najlepszych obiektów!
35 zł - 75 zł os.

DUŻE morskie OKONIE 40+ łowimy z małej łódki...

Jak oceniasz film?

Nie znam wędkarza który by w swojej karierze wędkarskiej nie złowił choć jednego okonia. My uwielbiamy się za nimi uganiać szczególnie latem gdy jest ciepło a dni trwają długo. Ostatnio właśnie z pogodą nie jest za ciekawie. Często pada deszcz i jest wysoka fala przybojowa, która bardzo utrudnia wodowanie jednostki z rzeki do morza... Dostałem jednak telefon od Wiesława Kępki, że jutro jest okienko pogodowe i damy radę złowić kilka dorodnych okoni. Przygotowałem wędzisko oraz woblerki głęboko schodzące i nazajutrz około 5 rano wypłynęliśmy w okolice Jastrzębiej Góry połowić okonie.

W poprzednim odcinku (film poniżej) łowiliśmy morskie okonie w okolicach Rozewia. Tym razem nie mieliśmy tyle czasu by tam dopłynąć więc zdecydowaliśmy się połowić w okolicach Jastrzębiej Góry gdzie znajduje się mały dołek (około 9 metrów głębokości). W tym dniu na wysokości tej głębinki na plaży pracowały spycharki, które formowały plażę. Od jakiegoś czasu prowadzone są prace refulacyjne czyli poszerzanie plaży piaskiem z morskiego dna (pompowanego rurami z barki oddalonej od plaży o około 2 km) i myśleliśmy, że ze względu na zmętnienie wody oraz hałas rybki mogły się wynieść z tego rejonu. Ale jak to często bywa - życie zgotowało nam niespodziankę :)

Udostępnij!
Wyświetleń: 377

Zobacz więcej:

WładekTV - 1000 subskrypcji DZIĘKUJEMY!

22.09.2016
Początki były bardzo słabe: nagrywałem telefonem nie bardzo wiedząc o czym gadać... Potem były wywiady z Wami - ludźmi którzy znają się na tej profesji...

SPRAWDŹ

ZAWODY Z ŁODZI DRYFUJĄCEJ - morska wyprawa na dorsze

23.06.2015
4.7
Na kutrze Wioleta ZA zostały w dniu 20 czerwca zorganizowane przez Klub Rebok z Wejherowa zawody w łowieniu dorszy z łodzi dryfującej.