Oferta miesiąca

Jar

Chłapowo, ul. Jarowa 1 2707

DODAJ DO ULUBIONYCH aby stworzyć własną listę najlepszych obiektów!
30 zł - 70 zł os.

Julia

Bohaterów Kaszubskich 8 Władysławowo 17995

DODAJ DO ULUBIONYCH aby stworzyć własną listę najlepszych obiektów!
40 zł - 60 zł os.

DUŻE morskie OKONIE 40+ łowimy z małej łódki...

Jak oceniasz film?

Nie znam wędkarza który by w swojej karierze wędkarskiej nie złowił choć jednego okonia. My uwielbiamy się za nimi uganiać szczególnie latem gdy jest ciepło a dni trwają długo. Ostatnio właśnie z pogodą nie jest za ciekawie. Często pada deszcz i jest wysoka fala przybojowa, która bardzo utrudnia wodowanie jednostki z rzeki do morza... Dostałem jednak telefon od Wiesława Kępki, że jutro jest okienko pogodowe i damy radę złowić kilka dorodnych okoni. Przygotowałem wędzisko oraz woblerki głęboko schodzące i nazajutrz około 5 rano wypłynęliśmy w okolice Jastrzębiej Góry połowić okonie.

W poprzednim odcinku (film poniżej) łowiliśmy morskie okonie w okolicach Rozewia. Tym razem nie mieliśmy tyle czasu by tam dopłynąć więc zdecydowaliśmy się połowić w okolicach Jastrzębiej Góry gdzie znajduje się mały dołek (około 9 metrów głębokości). W tym dniu na wysokości tej głębinki na plaży pracowały spycharki, które formowały plażę. Od jakiegoś czasu prowadzone są prace refulacyjne czyli poszerzanie plaży piaskiem z morskiego dna (pompowanego rurami z barki oddalonej od plaży o około 2 km) i myśleliśmy, że ze względu na zmętnienie wody oraz hałas rybki mogły się wynieść z tego rejonu. Ale jak to często bywa - życie zgotowało nam niespodziankę :)

Udostępnij!
Wyświetleń: 459

Zobacz więcej:

Dorsze z 80 metrów - jakie przynęty na Władysławowo

03.10.2018
4.6
Maciej Kamiński – dwukrotny zwycięzca Festiwalu Dorsza, opowiada o sposobie na delikatne łowienie dorszy z władysławowskich głębokich rynień...

SPRAWDŹ

Wędkarstwo Morskie PROLOG – nasz debiut w TV

13.09.2018
4.7
Kiedyś to musiało nastąpić :) Ten odcinek zapowiada serię jaka będzie publikowana na łamach kilku „standardowych” TV. Oczywiście każdy film będzie też dostępny TU więc zachęcamy do częstego odwiedzania naszej strony www.KLUB.wladek.pl